Asiakas­tyytyväisyys­kyselyt

Jätä soittopyyntö

Hyvin toteutettu asiakastyytyväisyyskysely ei vain kerro yritykselle asiakkaiden mielipiteestä tuotteesta tai palvelusta – parhaimmillaan se auttaa löytämään toiminnasta todellisia kehityskohteita. Tiukassa kilpailuasetelmassa pienikin etu voi tuoda palvelulle lisäarvoa sekä vahvistaa tuotteen ja yrityksen brändiä.

Kenelle palvelu on suunniteltu?

Asiakastyytyväisyyskyselyn toteuttaminen on suunniteltu täyttämään erityisesti ISO 9001- järjestelmän vaatimukset, mutta soveltuu myös kaikille muillekin yrityksille, jotka ovat kiinnostuneita asiakastyytyväisyytensä tasosta. Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksilla voidaan kehittää jo hiottua tuotetta tai palvelua entisestään. Parhaimmillaan kysely paljastaa asiakastoiveen, joka ei olisi tavallisesti edes tullut mieleen.

Miksi juuri meidät pitäisi valita?

Olemme kehittäneet palveluamme vuosien asiakasyhteistyön aikana. Tarjoamme asiakkaallemme aina enemmän kuin minimipalvelun – me toteutamme aina asiakaskohtaisen kyselyn. Tarkoituksemme ei ole vain selvittää asiakaskokemusten NPS-lukua. Kartoitamme asiakkaan tarpeet ja toiveet kyselyn lopputuloksen suhteen sekä tarvittaessa ehdotamme kokemuksemme perusteella myös lisäkysymyksiä. Lisäkysymykset voivat käsittää esimerkiksi arvosanan laskutuksen, asennustyön, yms. toimivuudesta. Osuvilla lisäkysymyksillä asiakas saa työkalut oman toimintansa kehittämiseen.
Laadimme loppuraporttiin myös suositellut toimenpiteet.

Työkalumme menestyksekkääseen kyselyn suorittamiseen:

  • Selvitämme kyselyn tavoitteen eli mitä kyselyllä on tarkoitus saada selville
  • Ehdotuksemme kyselyn rungoksi
  • Kyselyn toteuttaminen ja kyselyjen lähettäminen sovittujen kertojen mukaisesti
  • Kyselyn loppuanalyysi toimenpide-ehdotuksineen
  • Toistuvan seurannan kyselyn kohdalla vertailu edellisiin kyselyihin

Bisnode logo Korkein luottoluokitus logo  Luotettava kumppani logo

Pasi Grönroos
Turku, alueena koko Suomi

040 7370 960
pasi.gronroos@pg-quality.fi

Jani Aarnio
Kaarina, alueena koko Suomi

0400 422 615
jani.aarnio@pg-quality.fi

Copyright © 2024 PG Quality Oy