ISO 9001
Laatujärjestelmä on merkittävä kilpailutekijä alati kiristyvän kilpailun alla ja auttaa yritystä pitämään yllä laadukasta toimintaa.
Jätä soittopyyntö

Laatujohtamisjärjestelmän rakentaminen

Laatujohtamisjärjestelmä on erinomainen työkalu asiakastyytyväisyyden sekä tuotteiden tai palveluiden laadun varmistamiseksi.

Kenelle palvelu on suunniteltu?

ISO 9001 – järjestelmä soveltuu mille tahansa yritykselle, joka haluaa kehittää tavoitteellisesti toimintaansa. Laatujohtamisjärjestelmän avulla pyritään järjestelmällisesti virheettömään lopputuotteeseen ja tyytyväiseen asiakkaaseen.

 

Miksi juuri meidät pitäisi valita?

Lähtökohtamme on aina ymmärtää asiakkaan toimintaa sekä yhdistää laatujärjestelmä olennaiseksi osaksi sekä yritystä että sen johtamista. Eemme rakenna johtamisjärjestelmää vain paperihimmeliksi vaan käytäntöä, liiketoimintaa ja yrityksen johtoa ja tukevaksi työkaluksi. Me ymmärrämme laatujärjestelmän olevan yrityksen työkalu, jolla se varmistaa tuotteidensa tai palveluidensa tasalaatuisuuden ja virheettömyyden. Laatujärjestelmän avulla hallitaan myös mahdolliset vahingot sekä osoitetaan asiakkaalle yrityksen

Kehittämisprojekti koostuu seuraavista osuuksista:

  • Johdon ja henkilöstön kouluttaminen
  • Johtamisjärjestelmä
  • Jatkuva parantaminen
  • Prosessien määrittäminen
  • Järjestelmän yleisohjeistus
  • Resurssien hallinta
  • Järjestelmän vieminen käytäntöön
  • Johdon katselmukset
  • Sisäiset auditoinnit

Projektin lopputuloksena on sertifiointivalmis, tarkoituksenmukainen ja liiketoimintaa tukeva laatujärjestelmä. Tuemme tarpeen vaatiessa myös sertifiointivaiheessa.

Lisätietoja

Uusin ISO 9001:2015 on ISO 9001- järjestelmän versioista joustavin ja parannelluin malli. Se on suunniteltu erityisesti liiketoimintaa tukevaksi esimerkiksi riski- ja mahdollisuusperusteisen ajattelumallin myötä.
Laatujärjestelmän rakentaminen asiantuntijan johdolla antaa hyvät perusteet laatutyölle. Laatujärjestelmän rakentaminen on ensiaskel jatkuvaan laadun ylläpitämiseen, eikä työn tule loppua laatujärjestelmän rakentamiseen tai sertifioinnin saamiseen. Laatutyö on pitkäjänteinen toimintatapa yrityksen laadun ja asiakastyytyväisyyden ylläpitämiseksi ja parantamiseksi. Tärkeää onnistumisessa on sitoutunut ja motivoitunut yrityksen johto.

Palvelun hinta

Hinnoittelumme riippuu yrityksen koosta ja siihen liittyvistä toiminnoista.  Ota yhteyttä niin laadimme tarjouksen.

Kiinnostuitko? Jätä soittopyyntö tai soita asiantuntijalle


Bisnode logo Korkein luottoluokitus logo  Luotettava kumppani logo

Pasi Grönroos
Turku, alueena koko Suomi

040 7370 960
pasi.gronroos@pg-quality.fi

Jani Aarnio
Kaarina, alueena koko Suomi

0400 422 615
jani.aarnio@pg-quality.fi

Copyright © 2020 PG Quality Oy