Yrityksen lähtökohtana kaikessa toiminnassa on asiakkaan toiminnan kehittäminen.
Jokaisessa toimeksiannossa on tärkeää ensin selvittää, mitä asiakas haluaa ja mitkä ovat hänen tarpeensa. Alkukartoituksen (auditoinnin) jälkeen tehdään projektisuunnitelma, johon jatkoyhteistyö perustuu.
Toimitusjohtaja Pasi Grönroos: ”Pidämme tärkeänä sitä, että laatujärjestelmä sovitetaan yrityksen jokapäiväiseen toimintaan. Näin se myös auttaa asiakastamme kehittämään toimintaansa parhaalla mahdollisella tavalla. Suomessa on paljon laatujärjestelmiä, jotka on rakennettu standardi edellä. Nämä järjestelmät ovat hankalia ylläpitää, ja päätyvät enemmän tai vähemmän pöytälaatikkoon.”
Arvojamme ovat eettisyys, tasa-arvoisuus, jatkuva uuden oppiminen sekä verkostoituminen.